جستجو کردن
Close this search box.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

100% پرداخت مطمئن!
0

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

سایت ساخت لوگو رایگان

لوگو یک فاکتور مهم برای برندسازی و تبلیغات است که در شناخته‌شدن محصولات شما تأثیر چشمگیری دارد. زیرا اولین چیزی که در برندینگ توجه مشتریان را جلب می‌کند، لوگو است. برای ساخت لوگو به‌صورت حرفه‌ای لازم است از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. اما چون هزینه‌های ساخت لوگو رایگان بالاست، بسیاری ترجیح می‌دهند خودشان دست‌به‌کار شوند. اما فراموش نکنید حتماً سایت معتبری را برای ساخت لوگوی خود انتخاب کنید تا لوگو را نزدیک به چیزی که در ذهنتان است، بسازید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین سایت ساخت لوگو رایگان آشنا کنیم.

اهمیت ساخت لوگو حرفه‌ای

لوگو تصویر برند است که به‌وسیله آن مردم را متوجه نوع خدمات و هویت سازمان می‌کنید؛ بنابراین نباید به‌سادگی از کنار آن عبور کنید و در ساخت این تصویر تجاری باید زمان و دقت زیادی را صرف کنید.

در واقع لوگو به مفهوم رسانی و نشانه‌گذاری یک محصول و شناخته‌شدن کسب‌وکار شما کمک می‌کند. حالا یک لوگوی حرفه‌ای می‌تواند در ذهن مخاطب حک شود و به‌محض مشاهده محصولات، فوراً شما را به‌خاطر بیاورد. در نتیجه لوگو یک معیار مهم در دیده‌شدن کسب‌وکار شماست. برای طراحی این لوگو می‌توانید به سایت ساخت لوگو رایگان مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اهمیت چاپ کاتالوگ برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک چیست؟

بهترین سایت‌های ساخت لوگو رایگان

با پیشرفت هوش مصنوعی، پلتفرم‌ها و ابزارهای آنلاین زیادی ساخته شده‌اند که باعث سهولت تبلیغات و برندسازی شده‌اند. سایت ساخت لوگو رایگان هم نتیجه این پیشرفت‌هاست. تعدادی از بهترین این سایت‌ها عبارت‌اند از:

سایت طراحی لوگو DesignEvo

یک مورد از بهترین وب سایت ساخت logo رایگان آنلاین DesignEvo است که به دو روش در طراحی لوگو به شما کمک می‌کند:

  • روش اول استفاده از تمپلیت (قالب ازپیش‌طراحی‌شده)؛
  • روش دوم طراحی لوگو به‌صورت کاملاً ابتدایی و از پایه است.

باتوجه‌به این موضوع، این سایت برای تمام افراد (مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها) در ساخت لوگو گزینه مناسبی خواهد بود. زمان استفاده از این سایت اولین چیزی که از شما می‌خواهد انتخاب نزدیک‌ترین دسته به تجارت خودتان است تا لوگوی نزدیک به موضوع کسب‌وکار را ارائه دهد.

اگرچه سایت لوگوهایی با طرح‌های اولیه ساده را ارائه می‌دهد که از نام، آیکون، برند و شعار تشکیل می‌شود، اما می‌تواند شروع خوبی باشد. حالا شما می‌تواند شما با تغییر این موارد لوگوی دلخواه خود را سفارشی کنید. کار با سایت ساخت لوگو رایگان DesignEvo بسیار ساده است و به مهارت خاصی نیاز ندارد.

سایت لوگو از Canva Logo Maker

بهترین وب سایت ساخت لوگو رایگان فارسی

شاید تابه‌حال نام سایت Canva به گوشتان خورده باشد! این سایت از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سایت‌هایی است که در زمینه طراحی لوگو حرفه‌ای آنلاین رایگان فعالیت می‌کند. دلیل این محبوبیت هم به امکانات زیاد و همچنین سهولت کار با آن مربوط می‌شود.

Canva Logo Maker یک طراح لوگو جداگانه است که در صفحه اصلی Canva در زیر بخش (Design Spotlight) قرار دارد. از طریق این ابزار می‌توانید لوگوهای بسیار جذاب و خاصی را طراحی و از تمپلیت‌های متنوع آن استفاده کنید.

از نظر عملکرد باید بگوییم که ابزارهای اصلی آن با خود Canva یکسان هستند. در مرحله اول یک صفحه خالی در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با المان‌های مختلف و طرح‌های آماده، پروسه طراحی لوگو مدنظرتان را شروع کنید. اگرچه Canva Logo Maker و ابزارهای آن رایگان هستند، اما گزینه‌هایی در قسمت کتابخانه آن قرار دارند که باید برای استفاده از آنها پول پرداخت کنید. البته به‌طورکلی قیمت طراحی لوگو در این سایت ارزان است.

وب‌سایت طراحی لوگو Squarespace

حالا باید به بهترین وب‌سایت ساخت لوگو رایگان Squarespace هم اشاره کنیم. این وب‌سایت امکانات رایگان زیادی دارد و شما می‌توانید با کمک آن لوگوهای باکیفیت و جذابی خلق کنید. شاید در نگاه اول Squarespace نسبت به دیگر سایت‌ها قابلیت‌ها و گزینه‌های کمتری نشان دهد، اما می‌توانید با ابزارهای آن یک لوگوی زیبا طراحی کنید.

این سایت به شما این قابلیت را می‌دهد تا لوگوی خود را روی تیشرت، تراکت و وب‌سایت مشاهده کنید. پس اگر بعدها قصد چاپ تبلیغاتی را داشته باشید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

 

طراحی لوگو در سایت DesignMatic

سایت DesignMatic را هم می‌توان به‌عنوان بهترین وب سایت ساخت logo رایگان آنلاین معرفی کرد. کارکردن با این سایت بسیار ساده است و خیلی سریع و ساده می‌توانید لوگو مدنظرتان را طراحی کنید.

در سایت ساخت لوگو DesignMatic تنها سه مرحله پیش روی‌تان قرار دارد:

  • در ابتدا کافی است نام شرکت و ماهیت صنعت برند خود را انتخاب کنید.
  • حالا تعدادی لوگو با طراحی مختلف پیش روی‌تان قرار می‌گیرد که در این مرحله باید یکی از این موارد را انتخاب کنید تا وارد بخش ویرایش شوید.
  • پس از انجام تغییرات لازم، لوگوی نهایی برای دانلود آماده است. به همین سادگی می‌توانید یک لوگوی جدید برای کسب‌وکار خود بسازید.

سایت لوگو از Logo Maker by Ucraft

ساخت لوگو

سایت ساخت لوگو رایگان دیگر Logo Maker by Ucraft است. این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک، لوگویی زیبا و متناسب با کسب‌وکار خود را به‌راحتی طراحی کنید. در نگاه اول این سایت مجموعه‌ای از آیکون‌ها، فونت‌ها و اشکال برای طراحی را ارائه می‌دهد که شاید به نظر ابتدایی باشند. اما شما می‌توانید با استفاده هر کدام از آنها قسمتی از لوگو را کامل کنید. در آخر هم می‌توانید لوگوی نهایی را با فرمت PNG (به‌صورت رایگان) دانلود کنید.

اما برای دانلود لوگوی ساخته شده در فرمت‌های SVG و EPS باید مقدار مشخصی هزینه پرداخت کنید. فرمت‌های SVG و EPS بیشتر برای کسب‌وکارهایی مناسب است که بخواهند لوگو را تغییر دهند یا آن را روی کاتالوگ، سررسید، بروشور و… چاپ کنند. برای مثال در مرکز چاپ تک بسیاری از فایل‌ها قبل از چاپ، ویرایش می‌شوند و به همین دلیل با فرمت‌های SVG و EPS دریافت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مهم ترین ابزار تبلیغاتی برای شروع فعالیت شرکت ها

نتیجه‌گیری

باتوجه‌به قیمت طراحی لوگو بسیاری از کسب‌وکارها توانایی پرداخت هزینه‌های بالا را ندارند و اغلب به دنبال طراحی لوگو ارزان هستند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب تعدادی از بهترین سایت‌های ساخت logo را معرفی کنیم. اگرچه تعدادی بهترین وب سایت ساخت لوگو رایگان فارسی نیز وجود دارد، ما تلاش کردیم بهترین سایت‌های رایج دنیا را معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *